اظهارات ضدو نقیض اوپن ای آی در رابطه با انتشار آگهی در پلت فرم هایش
به گزارش پارسی کاو، شرکت اوپن ای آی بعد از آنکه اعلام نمود در رابطه با انتشار آگهی در پلت فرم هایش فکر می کند، انجام این امر را در زمان فعلی رد کرد.
به گزارش پارسی کاو به نقل از رجیستر، هرچند نمایش آگهی برای کاربرانی که به ایده های بلندپروازانه اوپن ای آی در سالهای اولیه فعالیتش عادت کرده اند، چندان جالب نیست اما با عنایت به گزارش هایی بر مبنای آن که این شرکت توسعه دهنده هوش مصنوعی تلاش دارد ساختار خویش را به یک ماهیت درآمدزا تبدیل کند، چندان عجیب نیست. البته سرویسهای این شرکت مشترکانی هم دارد، اما با توجه به سلطه اوپن ای آی در فضای هوش مصنوعی، افزودن آگهی ها به آنها امکان دارد برای استراتژی های تجاری کارآمد باشند. «سارا فریار» مدیر ارشد مالی اوپن ای آی در اطلاعیه ای در اینباره اعلام نمود: پیشبینی می شود کسب و کار فعلی ما با سرعت زیادی رشد کند و ما شاهد فرصت های خارق العاده ای در مدل تجاری فعلی خود هستیم. هرچند ما از بررسی روش های درآمدزایی دیگر در آینده استقبال می نماییم، اما الان هیچ طرحی برای تبلیغات نداریم. البته این بیانیه با اظهارات قبلی فریار که در فایننشال تایمز انتشار یافته، متفاوت می باشد. مدیر ارشد مالی اوپن ای آی به این روزنامه اعلام نموده بود شرکت در رابطه با زمان و مکان اجرای تبلیغات فکر می کند. با عنایت به سرمایه گذاری های انجام شده در اوپن ای آی، ارزش شرکت به حدود ۱۵۷ میلیارد دلار رسیده و ازاین رو دشوار می باشد کسب وکاری بدون راه های درآمدزایی تصور کرد. فریار اعلام نمود الان هیچ برنامه فعالی برای انتشار آگهی در اوپن ای آی وجود ندارد اما این شرکت اشخاصی با تجربه در زمینه بازاریابی در ساخت پلتفر های مبتنی بر تبلیغات استخدام کرده است.
منبع: parsikav.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب