برای تولید محتوای فاخر؛

همکاری مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات در حوزه فضای مجازی

همکاری مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات در حوزه فضای مجازی

به گزارش پارسی کاو، مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف توسعه همکاری ‏ها و در زمینه های در ارتباط با تولید محتوا در فضای مجازی تفاهمنامه امضا کردند.



به گزارش پارسی کاو به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، «مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاری ‏ها، بهره ‏مندی از امکانات و توانمندی ‏های یکدیگر در زمینه های در ارتباط با «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهمنامه امضا کردند.
این تفاهمنامه که در ۹ ماده تنظیم شده است، موضوعات مهمی مانند «تولید محتوای فاخر در فضای مجازی»، «آموزش و توانمندسازی گروههای تبلیغی و مردمی در زمینه فضای مجازی» و «طراحی و اجرای عملیات های جریان ساز محتوایی در فضای مجازی» را مدنظر قرارداده است.
همچنین بر طبق این سند همکاری و با تشکیل کمیته ای مشترک متشکل از نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات اسلامی، محورهایی چون «تقویت همکاری میان سکوها، پیام رسان ها و بخش خصوصی در حوزه تبلیغ دین»، «حضور فعالانه در پیوست نگاری فرهنگی و تحقق آن در کلان پروژه های فناورانه»، «رصد و پایش محتوای فرهنگی در فضای مجازی»، «تقویت خردرسانه ها و انسان رسانه های تخصصی» و «فعال سازی ظرفیتهای تبلیغی در جهت انگیزه بخشی و توجیه نیروهای مردمی برای کنشگری در جنگ فرهنگی در فضای مجازی» پیگیری خواهند شد.
گفتنی است که سعی شده تا موضوعات و محورهای این تفاهمنامه در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و اقدامات کلان سند استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در حوزه «تولید محتوا در فضای مجازی» تدوین و پیگیری شود.


منبع:

1403/04/12
18:48:29
5.0 / 5
323
تگهای خبر: آموزش , تخصص , فضای مجازی , مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
ParsiKav