با حضور نمایندگان كاندیداها صورت گرفت؛
شرح خدمات پیام رسان های داخلی به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش پارسی کاو، ظرفیت ها و امکانات پیام رسان های داخلی برای نمایندگان نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشریح شد.
به گزارش پارسی کاو به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، در نشستی که با حضور معاون سیاست گذاری و اعتبار بخشی، نماینده ستاد تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری وزارت کشور، نمایندگان پیام رسان های ایرانی، نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری و برخی مدیران ارشد برگزار شد، ظرفیت ها و امکانات پیام رسان های داخلی در حوزه تبلیغات مهم ترین رویداد سیاسی کشور تبیین شد. در این جلسه، حامد منکرسی، معاون سیاست گذاری و اعتبار بخشی ضمن اشاره به وجود بیشتر از ۴۵ میلیون کاربر ایرانی در پیام رسانه ای ایرانی، این فضا را برای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری بسیار مناسب دانست و عنوان کرد: سابقه تبلیغات کاندیداهای انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی در بستر پیام رسان های داخلی، نشان داده است تجربیات خوبی در این حوزه به ثبت رسیده است. ازاین رو با عنایت به امکاناتی که پیام رسان های ایرانی در اختیار نامزدها قرار می دهند، پیشبینی می شود، تبلیغات این دوره از انتخابات برای اولین بار در بستر پیام رسانه ای داخلی بیشتر از سالهای قبل باشد. وی، همینطور از تخصیص ۲۰ گیگابایت، اینترنت هدیه مجانی توسط وزارت ارتباطات و با همکاری اپراتورها به کاربران ایرانی مختص کرده است تا بتوانند از این ترافیک برای قرار گرفتن در جریان اخبار انتخابات از راه پیامرسان های داخلی قرار بگیرند و عنوان کرد: یکی از مهم ترین نکاتی که پیامرسان ها در جریان تبلیغات انتخاباتی نامزدها باید توجه داشته باشند، رعایت اصل بی طرفی و فراهم کردن فضای عادلانه برای تمامی نامزدهاست. به صورتی که کاندیداهای انتخابات بتوانند به صورت برابر از این امکانات بهره مند شوند. منکرسی از امکان ثبت گزارشات مردمی در مورد ثبت تخلفات نامزدها در پیام رسان های داخلی اطلاع داد که توسط کارگروه متشکل از معاونت فضای مجازی دادستانی و وزارت کشور پیگیری می شود. در ادامه این نشست، نمایندگان پیام رسان های آی گپ، ایتا، بله، ویراستی، گپ و روبیکا به معرفی خدمات و امکانات تبلیغاتی خود به نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پرداختند و به پرسش های آنها پاسخ دادند. برخی از مهم ترین خدمات عرضه شده به تفکیک پیام رسان عبارتند از: • آی گپ اعطای نشان تأیید یا تیک آبی به کانال نامزد ارسال پیام انبوه به کاربران امکان پوش نوتیفیکیشن به کاربران ثبت بنر در قسمت کانال های جذاب پین گفتگو • ایتا پیام رسان ایتا، به صورت ویژه امکانی را بوجود آورده است که طی آن، با ارسال کد انتخاباتی نامزد در وزارت کشور به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۱۷، لینک عضویت در کانال همان نامزد، برای فرد متقاضی ارسال شود. برخی دیگر از خدمات تبلیغاتی دیگر ایتا عبارت از: اعطای نشان تأیید یا تیک آبی به کانال نامزد پین مجانی تا ۲۰ میلیون بازدید عضویت پیامکی خودکار معرفی کانال دارای تیک آبی نامزد در صفحه اختصاصی کاربران • بله اعطای نشان تأیید یا تیک آبی به کانال نامزد پین مجانی تا ۱۰ میلیون بازدید معرفی کانال رسمی نامزد در قسمت «ویترین» عرضه بسته های مختلف تبلیغاتی • گپ اعطای نشان تأیید یا تیک آبی به کانال نامزد امکان استفاده نامحدود از ظرفیت پخش زنده گپ برای نامزدها ویترین اختصاصی پخش زنده های درحال اکران نامزدها از صدا و سیما با پیام رسان گپ ویترین اختصاصی انتخابات جهت معرفی کانال ها و گروه ها، ستادهای انتخاباتی کاندیداها ربات ویژه هر کاندیدا با امکانات فوق العاده شامل: فهرست و گروههای کانال ها، فهرست و آدرس ستادهای انتخابات ظرفیت نمایش تبلیغات همسان در محیط عمومی گپ امکان درج بنرهای تبلیغاتی در ویترین عمومی گپ و یا ویترین اختصاصی انتخابات • ویراستی فعال سازی و تخصیص نشان رسمی برای نامزدهای تأیید شده از سوی ستاد انتخابات راه اندازی اکانت رسمی ستاد انتخابات کل کشور بر بستر ویراستی و معرفی این اکانت استفاده از ظرفیت پخش زنده ویراستی نمایش تیزرهای تبلیغاتی نامزدها در ویرانما راه اندازی انواع پویش ها نظرسنجی های مردمی نمایش ویژه ویراست های تبلیغاتی نامزدها در قسمت شتاب دهنده ویراستی • روبیکا تخصیص ۱/۵ میلیارد تومان اعتبار تبلیغاتی برای نامزدها که ۵۰۰ میلیون آن برای پین و یک میلیارد تومان برای پیامک قابل استفاده می باشد. ایجاد صفحه لندینگ برای نامزدها به تفکیک نوع محتوا نمایش تبلیغات نامزدها در قسمت VOD ارسال گزارش های روزانه برای نامزدها پخش زنده نظرسنجی ایجاد قسمت پین استانی
منبع: parsikav.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب