افشای قرارداد جدید؛

تعمیر گوشیهای سامسونگ سخت شد

تعمیر گوشیهای سامسونگ سخت شد

پارسی کاو: بتازگی قراردادی فاش شده که نشان داده است فروشگاه های طرف ثالث در صورت تعمیر دستگاههای سامسونگ افراد باید اطلاعات شماره تماس کاربر را به شرکت ارسال نمایند.


به گزارش پارسی کاو به نقل از انگجت، اگر فردی یک دستگاه سامسونگ را برای تعمیر به یک فروشگاه ببرد، این شرکت کره جنوبی فروشگاه را ملزم به ارسال نام، شماره تماس، شماره شناسایی دستگاه و ماهیت شکایت فرد از دستگاه می کند. اما قسمت بدتر ماجرا آن است که اگر تعمیرگاه متوجه شود دستگاه کاربر با یک قطعه طرف ثالث یا قطعه ای که به شرکت سامسونگ تعلق ندارد، تعمیر شده، باید به سرعت قطعات دستگاه کاربر را جدا کند و به شرکت اعلام کند. وب سایت404Media این قرارداد را کشف کرده که تمام تعمیرگاه های مستقل را ملزم به تبادل اطلاعات در ازای فروش قطعات یدکی اصلی کرده است. در بخشی از قرارداد آمده است: شرکت باید به سرعت تمام محصولاتی که در آنها هرگونه قطعه ای که به شرکت سامسونگ تعلق ندارد به کار رفته را به سرعت از هم جدا کنند و به سرعت جزئیات و شرایط هرگونه استفاده غیر مجاز را گزارش دهند. در صورت نقض شرایط قرارداد فسخ خواهد شد. قرارداد سامسونگ کمی نگران کننده است چونکه مشتریانی که دستگاه هایشان را برای تعمیر به فروشگاه های مستقل می برند، لزوما انتظار ندارند که اطلاعات شخصی شان به شرکت تولید کننده دستگاه ارسال شود. اگر آنها قبلا دستگاه هایشان را با قطعات طرف ثالث تعمیر کرده باشند که بسیار ارزان تر از قطعات اورجینال است، احیانا تمایلی ندارند تعمیرگاه آنها را به سازنده دستگاه معرفی و دستگاه شان را غیرقابل استفاده نماید.


منبع:

1403/03/06
13:19:20
5.0 / 5
574
تگهای خبر: سایت , شركت , فروش , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
ParsiKav