با حكم ستار هاشمی؛

معاون حقوقی، امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات منصوب گردید

معاون حقوقی، امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات منصوب گردید

پارسی کاو: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی معاون حقوقی، امور دولت، مجلس و استانهای این وزارتخانه را منصوب نمود.



به گزارش پارسی کاو به نقل از وزارت ارتباطات، سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی محمد حاتمی زاده را به سوی معاون حقوقی، امور دولت، مجلس و استانها منصوب نمود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکم خود خطاب به حاتمی زاده آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در قالب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، ضمن تعامل تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های تخصصی دولت و مجلس، ارتباط موثر با استانداران محترم و واحدهای استانی و سایر نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران ساعی و سرفراز باشید.
حاتمی زاده متولد ۱۳۴۸ در ماکو است که همچون سوابق کاری وی می توان به دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس، دبیر مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، عضو کمیته راهبردی پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر هیأت مطالعه و تفحص از شرکت مخابرات ایران اشاره نمود.


منبع:

1403/07/30
09:08:43
5.0 / 5
83
تگهای خبر: ارتباطات , تخصص , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ParsiKav