فروشندگان وب سایت ای بی مشتریان را فریب می دهند

فروشندگان وب سایت ای بی مشتریان را فریب می دهند

به گزارش پارسی كاو یك سازمان پشتیبانی از مشتریان ادعا می كند شكافی در سیستم ثبت نقد وب سایت ای بی به فروشندگان كالاهای بی كیفیت اجازه می دهد نقدهای مثبت را به كالاهایشان بچسبانند و مشتریان را فریب دهند.


به گزارش پارسی كاو به نقل از دیلی میل، افراد سودجو با سواستفاده از شكافی در سیستم ثبت نقد درباره یك كالا در وب سایت « ای بی» مشتریان را فریب داده اند. گروه پشتیبانی از مصرف كننده ادعا می كند فروشندگان كالاها در این وب سایت می توانند با استفاده از سیستم ثبت نقد درباره كالاها، یك نقد خوب را به محصولی با كیفیت پایین بچسبانند. هنگامیكه كالاها برای فروش در وب سایت ای بی عرضه می شوند، ID كالا اطلاعات در رابطه با آنرا از مخزن اصلی اطلاعات دریافت می كند تا فرآیند لیست بندی و همینطور نقد و اظهار نظر درباره آن تسهیل شود. در نتیجه نقدهای مربوط به تمام لیست بندی های كالاهای مشابه بدون در نظر گرفتن فروشنده یا شرایط محصول، به اشتراك گذاشته می شود. این بدان معنا است كه فروشنده یك كالای نامرغوب می تواند نقدهای مثبت از كالاهای محبوب شركت هایی مانند اپل و سامسونگ را به محصولات تقلبی خود بچسباند. بدین سان مشتریان گمراه می شوند. این سازمان حالا از مقامات دولتی خواسته تا وب سایت هایی مانند ای بی را مجبور كنند برای پیشگیری از این روند اقداماتی انجام دهند.

1398/12/25
23:14:20
5.0 / 5
3803
تگهای خبر: سایت , شركت , فروش , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
ParsiKav