با تایید پست ضدیهود توسط ماسك؛

فرار آگهی دهندگان از ایکس وسیع تر می شود

فرار آگهی دهندگان از ایکس وسیع تر می شود

به گزارش پارسی کاو، به اعتقاد کارشناسان اهانت ماسک به شرکت هایی که تبلیغ در ایکس را متوقف کرده اند، سبب می شود شرکتهای بیشتری از این پلت فرم فرار کنند.


به گزارش پارسی کاو به نقل از رویترز، مفسرین معتقدند پس از آن که ایلان ماسک مدیر ارشد اجرائی ایکس در رویداد DealBook نیویورک تایمز به تعدادی از بزرگ ترین اسامی صنعت رسانه حمله کرد، احیانا آگهی دهندگان بیشتری از این پلت فرم اجتماعی فرار خواهند کرد. در ماه جاری بعد از آنکه ماسک یک پست در ایکس که ضد یهود خوانده شد را تایید نمود، شرکت های دیسنی و وارنر برادرز تبلیغ در این پلت فرم را تعلیق کردند. ماسک بعد از عذرخواهی در پستی دیگر، مقابل آگهی دهندگانی که از این پلت فرم فرار کرده بودند، مطالبی منتشر نمود. مدیر ارشد اجرائی تسلا همین طور اعلام نمود بایکوت گسترده آگهی دهندگان ممکنست ایکس را به ورشکستگی بکشاند اما وی معتقد می باشد مردم برندها را عامل فروپاشی شرکت خواهند دانست. با این وجود جاسمین انبرگ تحلیلگر اطلاعاتی نشریه اینسایدر در این زمینه می گوید: اگر قرار باشد کسی ایکس را از بین ببرد، ایلان ماسک است و نه آگهی دهندگان. بعد از فروپاشی پلت فرم یک واکاوی نشان میدهد مجموعه ای از تصمیمات سیاستگذاری در پلتفرم، کاهش نیروها، توییت ها و اظهارنظرهای ماسک دلیل اصلی کاهش درآمد ایکس هستند. این پلت فرم به سبب بازنگری سهل انگارانه محتوا به ویژه از طرف آگهی دهندگانی تحت فشار است که تمایلی ندارند آگهی شان در کنار محتوایی نامناسب نشان داده شود. اگر برندهای بیشتری از ایکس فرار کنند، پلت فرم مجبور خواهد شد به آگهی دهندگان کوچک تر برای افزایش درآمد تکیه کند. راس مولد مدیر سرمایه گذاری در شرکت AJ Bell در این زمینه می گوید: ماسک اعلام نموده قیمت توییتر حالا بسیار کمتر از ۴۴ میلیاردی است که برای خرید آن پرداخته است. اگر آگهی دهندگان از گفته های ماسک برنجند، به سختی می توان این روند کاهش ارزش را تغییر داد.

1402/09/12
09:46:40
5.0 / 5
315
تگهای خبر: خرید , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
ParsiKav