سومین نوآوردگاه مركز نوآوری ایرانسل برگزار شد

سومین نوآوردگاه مركز نوآوری ایرانسل برگزار شد

به گزارش پارسی کاو در سومین سال فعالیت مرکز نوآوری ایرانسل، سومین نوآوردگاه این مرکز، با حضور ۱۰ تیم استارتاپی برگزار گردید.


به گزارش پارسی کاو به نقل از مهر، این نوآوردگاه (Startup Weekend)، از اول تا پنجم تیرماه ۱۴۰۰، توسط مجموعه‌ی «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» در «شتاب دهنده‌ی کهکشان» مرکز نوآوری ایرانسل، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف»، به صورت نیمه حضوری و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد و ۱۰ تیم استارتاپیِ شرکت کننده که بعد از ثبت نام، در ارزیابی اولیه پذیرفته شده بودند، در آن حضور داشتند. در این نوآوردگاه گروه های استارتاپی شرکت کننده، در زمینه‌ی خدمات سبک زندگی دیجیتال، سلامت دیجیتال، خدمات مبتنی بر موقعیت، رایانش ابری، بازاریابی دیجیتال و ویدیوی درخواستی (VoD)، شرکت داشتند و بعد از برگزاری کارگاه های مختلف به صورت آنلاین، در روز پایانی نوآوردگاه، ایده‌ی خویش را در حضور داوران عرضه کردند. تیم های برتر این رویداد، تابستان سال جاری، در دومین دوره‌ی پیش شتاب دهی و شتاب دهیِ شتاب دهنده‌ی کهکشان، حضور خواهند یافت. اولین دوره‌ی پیش شتاب دهی شتاب دهنده‌ی کهکشان ایرانسل لبز، طی سه ماه، با حضور هشت تیم استارتاپی برگزیده‌ی نوآوردگاه اول و دوم مرکز نوآوری ایرانسل و با تمرکز بر «آموزش های کاربردی»، «ارزش آفرینی» و «رویکرد لین استارتاپ» برگزار شد و اردیبهشت ماه سال جاری، به پایان رسید. اولین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل، از ۱۶ تا ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و با شرکت ۱۰ تیم استارتاپی برگزار شده بود. دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل هم از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹، توسط مجموعه‌ی «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» در «شتاب دهنده‌ی کهکشان» مرکز نوآوری ایرانسل، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف»، برگزار شده و ۱۲ تیم استارتاپیِ شرکت کننده که بعد از ثبت نام، در ارزیابی اولیه پذیرفته شده بودند، در آن حضور داشتند. مرکز نوآوری ایرانسل، در چارچوب مجموعه‌ی «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» و با هدف فرصت آفرینی در زمینه‌ی فناوری های برتر، به منظور خلق ارزش، رفاه انسان ها و توسعه سبک زندگی دیجیتال تشکیل شده است. مجموعه‌ی ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه‌ی دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ ها و شرکتهای فناور و با مأموریت انجام فعالیتهای تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری سازی در زمینه‌ی شبکه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، شامل دانشگاه ها، شرکتهای دانش بنیان، استارتاپ ها و شرکتهای فناور، با هدف تأمین نیازمندی های بازار ICT تأسیس شده است. چشم انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت های تحقیقاتی اقتصاد دانش بنیان در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه‌ی خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، همچون بخش های اصلی آن هستند. ایرانسل، اولین عرضه دهنده‌ی ۵G در ایران، با راه اندازی مرکز نوآوری، به دنبال حرکت در راه گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با استفاده از فناوری های برتر در حوزه های مختلف، خلق ارزش کند. تیم های استارتاپی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعه‌ی زمینه های مورد حمایت، به بخش «مرکز نوآوری ایرانسل» در وبسایت ایرانسل لبز به نشانی labs.irancell.ir رجوع کنند.

1400/04/08
12:45:42
5.0 / 5
1323
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , ارتباطات , استارتاپ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ParsiKav