معاون تنظیم مقررات شركت مخابرات ایران:
تعامل شركت مخابرات و FCP ها با هدف توسعه خدمات مناسب
به گزارش پارسی کاو معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با ایجاد فضای تعاملی با رگولاتوری و FCPها مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی و برای ارائه خدمات مناسب به جامعه راهکارهای مناسب تعیین میشود.
به گزارش پارسی کاو به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نادر صابری وند ضمن بیان این مطلب و ضمن اشاره به این که رقابت در فضای دوستانه و مناسب می تواند به ارائه خدمات مطلوب در جامعه منجر شود، اظهار داشت: نقطه مشترک ما با اپراتور ها مصوبات ابلاغی از جانب رگولاتوری است و باید برای اجرای درست مصوبات ارتباط خوبی با این نهاد و FCPها وجود داشته باشد تا توجیه وتفسیری دقیقی از مصوبات حاصل شود.
وی ضمن اشاره به برگزاری نشست راهکارهای هم افزایی فعالان حوزه خدمات ثابت توسط شرکت مخابرات ایران در اسفند ۱۳۹۹ خاطرنشان کرد: این همایش با حضورشرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت(FCPها )در فضایی صمیمی و علمی، راهکارهای تخصصی این حوزه را مورد بررسی قرار گرفت و بهترین روش همکاری را برای رقم زدن وضعیت برد- برد در عرصه گسترده ارتباطات ثابت مورد مفاهمه قرار دادند.
وی کوشش برای منطقی کردن تعرفه ها و تعامل بیشتر با FCPها را همچون فعالیتهای این معاونت در سال جدید عنوان نمود و اظهار داشت: با عنایت به این که شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت عمدتا از بستر های مخابراتی برای ارائه خدمات استفاده می نمایند، همکاری و تعامل با این شرکت ها برای ارائه خدمات به مردم ضروری می باشد.
صابری وند با تکیه بر تجزیه و تحلیل دقیق مصوبات رگولاتوری در معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در بررسی مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نقاط تهدید، فرصت، قوت و ضعف تعیین می شود که با تجریه و تحلیل آنها و بررسی توسط حوزه های مربوطه، حسن استفاده از آنها صورت می گیرد.
وی ضمن اشاره به این که رگولاتوری مواردی که با پروانه مخابرات مغایرت داشته باشد به صورت جرایم تعیین می کند اظهارداشت: معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران با همکاری مناطق مخابراتی مستندات لزم برای توجیه و تفسیر ارائه می کند تا جرایم به حداقل کاهش پیدا کند.
منبع: پارسی كاو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب